• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

מדליית בוגר הטכניון הוענקה לד"ר שרון אלרעי-פרייס

המדליה היוקרתית הוענקה לד"ר אלרעי-פרייס על ידי נשיא הטכניון בהוקרה על פעילותה רבת ההשפעה למען בריאות הציבור בישראל ובהערכה על התפקיד החיוני שמילאה במאבק בקורונה

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון מעניק לד"ר שרון אלרעי-פרייס את המדליה. צילום : רמי שלוש, דוברות הטכניון

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון העניק אתמול (ב') בטקס חגיגי את "מדליית בוגר הטכניון" לד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ובוגרת הפקולטה לרפואה ע"ש רפפורט, בהצטיינות. המדליה היוקרתית הוענקה לה "בהוקרה על פעילותה רבת ההשפעה למען בריאות הציבור בישראל, בהערכה על התפקיד החיוני שמילאה במאבק במגיפת הקורונה ובהכרת טובה על היותה דוגמה ומופת לסטודנטים ולסטודנטיות ולבוגרי הטכניון בזכות הישגיה יוצאי הדופן בתחום הרפואה".

נשיא הטכניון, פרופ' אורי סיון, אמר כי "ד"ר אלרעי-פרייס היא מודל והשראה עבורנו. באישיותה וביכולותיה המקצועיות והניהוליות היא מגלמת את רוח הטכניון המשלבת מחקר, חדשנות, יזמות, מנהיגות ומצוינות מדעית עם שליחות חברתית. תרומתה של ד"ר אלרעי-פרייס לבריאות הציבור בישראל בלטה במיוחד בתקופת הקורונה, אז הובילה את ההתמודדות עם המגיפה והשפיעה מאוד גם על ההתמודדות עם המגיפה ברחבי העולם". 

ד"ר אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, היא הגורם המקצועי הבכיר המוביל את מדיניות המשרד במגוון נושאים ובהם התפרצות מחלות זיהומיות, קידום בריאות ורישוי עסקים. בתקופת הקורונה היא הובילה את המאבק במגיפה בישראל תוך התבססות על  גוף הידע המדעי ועל מיטב המומחים בתחום, הובילה את מבצע החיסונים שהחל בגל השלישי והיתה מעורבת במחקרים ובדיונים שהבהירו את הצורך במנת דחף (בוסטר) בעקבות דעיכתה של היעילות החיסונית.

ד"ר אלרעי-פרייס היא מומחית ברפואה פנימית, בבריאות הציבור וברפואה מונעת. את הסטאז' עשתה בקריה הרפואית רמב"ם ואת התמחויותיה במרכז הרפואי כרמל ובמרכז הרפואי Dartmouth Hitchcock. בעבר כיהנה בתקפיד האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו המפשייר ושימשה כסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל. לד"ר אלרעי-פרייס תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

מדליית בוגר הטכניון הוענקה לפרייס במסגרת מושב הקורטוריון, חבר הנאמנים של הטכניון, המתקיים השבוע בסימן סולידריות. התואר ניתן לבוגרים ולבוגרות שהגיעו להישגים יוצאי דופן בתחומי המדע, הרפואה, ההנדסה, הטכנולוגיה והארכיטקטורה; אשר תרמו תרומה משמעותית לקידום הכלכלה, התעשייה והחינוך; וגילו מנהיגות מרשימה ומחויבות יוצאת דופן הבאות לידי ביטוי בפעילות ציבורית למען הטכניון.

נושאים קשורים:  הטכניון,  ד"ר שרון אלרעי פרייס,  אות הוקרה,  פרופ' אורי סיון,  חדשות,  בריאות הציבור
תגובות