חדשות

ח"כ משה ארבל מש"ס ימונה לתפקיד שר הבריאות, "עד לחזרתו של דרעי"

במקביל ימונה ארבל לתפקיד שר הפנים | בש"ס הודיעו: "נפעל להעביר בהקדם האפשרי את החוק הנדרש על מנת לתקן את העוול ולמנות את הרב אריה דרעי לשר"

יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר הבריאות משה ארבל. "החלטת בית המשפט לפטר את דרעי מתפקידו כשר הבריאות ושר הפנים אינה סבירה". צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

שלושה חודשים לאחר פסילת מינויו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר בריאות, הודיעה הבוקר (ב') ש"ס כי ח"כ משה ארבל ימונה לשר הפנים והבריאות במקומו.

דרעי החליט למנות את ארבל עד שיימצא פתרון שיחזירו לתפקידו. המינוי של ח"כ ארבל, שיחליף את ממלאי המקום הזמניים – יואב בן צור במשרד הבריאות ומיכאל מלכיאלי במשרד הפנים – יעלה לאישור במליאת הכנסת ביום ד', עם תום התקופה, בת שלושה חודשים, המאפשרת לממלא מקום לשמש במקום שר.

מועצת חכמי התורה קיבלה את המלצתו של דרעי למנות את ארבל עד שיחזור לממשלה. בהודעת חבר מועצת חכמי התורה משה מאיה נכתב כי "לפני כמה חודשים התקבלה ההחלטה השערורייתית על ידי אותן
ערכאות שלא כדין תורה, לפסול את בחירתם של מאות אלפי מצביעים, ולמנוע מידידינו הנעלה מלכהן כשר".

ח"כ ארבל, המכהן כיום כסגן שר הבריאות והפנים, ימונה כאמור לתפקיד השר עד לשובו של דרעי לראשות שני המשרדים. "חברי הכנסת של סיעת ש"ס יחד עם כלל חברי הקואליציה, יפעלו להעביר בהקדם האפשרי את החוק הנדרש על מנת לתקן את העוול, ולמנות את הרב אריה דרעי לשר", נכתב בהודעה.

נושאים קשורים:  ח"כ משה ארבל,  שר הבריאות,  חדשות,  ש"ס,  אריה דרעי,  משרד הבריאות
תגובות
אנונימי/ת
17.04.2023, 19:00

מצא מין את מינו

אנונימי/ת
19.04.2023, 09:38

הרב אריה דרעי הצדיק.
שר בריאות ,שר הוודו ,בושה אחת גדולה מהולה בטימטום.
שר בריאות צריך להיות לפחות מנהל בית חולים בעברו.
אפס כי יימלוך