• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

נחתם הסכם לשיתופי פעולה בין משרדי הבריאות בישראל ובחריין

תכנית העבודה לשיתופי פעולה בין משרדי הבריאות כוללת נושאים כגון התמודדות עם מגיפות והתנהלות בשעת חירום, השכלה ומחקר, בריאות דיגיטלית, חדשנות רפואית ומחקר גנטי

שרת הבריאות של בחריין פאא'קה סעיד אלצאלח ושר הבריאות ניצן הורוביץ במעמד חתימת ההסכם. צילום: דוברות משרד הבריאות

שר הבריאות ניצן הורוביץ ושרת הבריאות של בחריין, גב' פאא'קה סעיד אלצאלח (H.E. Faeqa Saeed AlSaleh), חתמו היום (ד׳) בבחריין על תכנית עבודה לשיתופי פעולה בבריאות בין שתי המדינות.

תכנית עבודה לשיתופי פעולה בין משרדי הבריאות בישראל ובחריין עוסקת בין השאר בהתמודדות עם מגיפות והתנהלות בשעת חירום, השכלה ומחקר בתחום הבריאות, שיתוף מידע, בריאות דיגיטלית, חדשנות רפואית ומחקר גנטי. תכנית העבודה נכתבה בהמשך להסכם הבריאות בין המדינות שנחתם בחודש פברואר.

השר הורוביץ מסר: "אני גאה לחתום עם בחריין תכנית העבודה בבריאות ולקדם את הידוק הקשרים עם חברינו במפרץ. עד לא מזמן זה היה נראה חלום רחוק וכעת אנחנו הופכים אותה למציאות של ממש. יש לנו הרבה מה ללמוד זה מזה, ושיתוף הפעולה שאנו מוציאים לדרך היום הוא רווח נקי למחקר ולשירותי הבריאות של תושבי שתי המדינות. זו המשמעות וזה הכוח האדיר של שלום ושיתוף פעולה בינלאומי. אני מודה לבחריין על האירוח הנפלא, נמשיך לטפח את הקשרים החשובים בין שני העמים".

שרת הבריאות סעיד אלסלאח אמרה: ״אני מברכת את שר הבריאות הורוביץ ומשלחתו על הביקור החשוב הזה. לאחר מספר פגישות שקיימנו באופן מקוון, המפגש בבחריין מאפשר לנו לחזק את מערכת היחסים בין המדינות, באמצעות שיתופי פעולה בתחומי הבריאות והרפואה. נהדק את הקשרים באמצעות תכניות הכשרה ייעודיות לסטודנטים ולצוותי רפואה, שיתוף ידע ומחקר, והסתייעות ברופאים ישראלים על מנת לספק לתושבי בחריין טיפול רפואי בתחומים שמצויים במחסור״.

נושאים קשורים:  בחריין,  משרד הבריאות,  שיתוף פעולה,  שר הבריאות ניצן הורוביץ,  חדשות
תגובות