• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
COVID-19 בישראל

מנכ"ל משרד הבריאות מגנה את המתקפות נגד ראש שירותי הבריאות

לאחר שהתנגדה לדרישה לקצר את ימי הבידוד לתלמידים ל-48 שעות, גורם בקבינט הקורונה תקף את ד"ר אלרעי-פרייס, כינה אותה "מטורללת" והאשים: "אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה"

ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, פרסם הבוקר (ד') תגובה חריפה המגנה מתקפות מצד גורמים שונים כנגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס. פרופ' אש ובכירים במערכת הבריאות הזדעזעו מביטויים שהושמעו בדיון שהתנהל ב"קבינט הקורונה". גם ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם הודעת תמיכה בראש שירותי בריאות הציבור.

אמש בערוץ 13 דווח כי בישיבת הקבינט שבה השתתפו גורמים שונים, הביעו בעיקר אנשי משרד החינוך דרישה לקצר ל-48 שעות בלבד את תקופת הבידוד שתוטל על תלמידים אם ייחשפו למאומת אחד בכיתתם. ד"ר פרייס, כמו מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' אש, הביעו התנגדות נחרצת להצעה הזאת ואז אחד המשתתפים (לא פורסם מי) הגיב: "ד"ר אלרעי-פרייס מתנהגת כמו מטורללת. אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה".

בעקבות זאת אמר הבוקר פרופ' אש: "אני מגנה בתוקף את המתקפות האישיות וסרות הטעם  כנגד ד"ר שרון אלרעי פרייס. ד"ר פרייס עושה את עבודתה במסירות, במקצועיות ובענייניות לאורך חודשים ארוכים, יום יום מסביב לשעון. הניסיון להטיל דופי בפעילותה איננו ראוי ואיננו מקובל. ד"ר פרייס ממלאת תפקיד קריטי במערכת הבריאות בכלל ובטיפול במגיפת הקורונה בפרט. היא עושה את תפקידה באחריות ובשיקול דעת, תוך ראיית מכלול השיקולים והאתגרים הלאומיים שבהתמודדות עם הקורונה, בדגש על בריאות הציבור, עליו היא מופקדת. כך אנו כולנו פועלים, במסירות ובמקצועיות וכך נמשיך לעשות".

גם ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם הודעת תמיכה בראש שירותי בריאות הציבור: "המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת", אמר בנט. "ד"ר שרון אלרעי פרייס משרתת ציבור מסורה ומקצועית, העובדת לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל. היא פועלת בענייניות ובאחריות, ומסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגיפה. לשרון גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ"ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור".

נושאים קשורים:  ד"ר שרון אלרעי פרייס,  פרופ' נחמן אש,  קבינט הקורונה,  חדשות,  19-COVID,  נפתלי בנט
תגובות
אנונימי/ת
28.07.2021, 22:23

מי שעושה רושם מטורלל זאת שאשא ביטון, שלוקחת ברצינות יתרה את הרצון, שלא ניתן תמיד למימוש, להתבססות על ראיות מוצקות. מי היועץ שלה, אם בכלל?

אנונימי/ת
29.07.2021, 17:04

למישהו פה קשה עם נשים....