COVID-19 בישראל

חשד: מכרו ברשת בקבוקוני חיסון ריקים ב-100 דולר ליחידה

המשטרה עיכבה לחקירה שני חשודים שמכרו ברשת האינטרנט בקבוקוני חיסון ריקים של "פייזר" - אחד המעורבים היה בעל גישה לבקבוקונים במסגרת עבודתו

"האם יש רופא או רופאה אחת בארץ, שיכול לומר בכנות מלאה שהחיסון של פייזר הוא המוצר לו הוא ייחל או ייחלה?". צילום: יוסי אלוני/ פלאש 90

שני גברים תושבי המרכז עוכבו אתמול לחקירת משטרה בחשד שמכרו בקבוקונים משומשים של תרכיבי החיסון של "פייזר".

ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 החלה אתמול (ד') חקירה גלויה, זאת לאחר דיווח שהתקבל על ידי אגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות ועניינו חשד למכירת בקבוקי חיסון קורונה משומשים של חברת פייזר לחו"ל.

במהלך היום עוכבו לחקירה שני החשודים (45, 19) במעורבות לכאורה בביצוע עבירות של טיפול רשלני בתרופות וחומר רעיל, עבירות נגד פקודת הרוקחות וגניבה ממעביד.

על פי החשד, אחד המעורבים היה בעל גישה לבקבוקוני חיסון ריקים במסגרת עבודתו. בסיום יום עבודה החליט לקחת לביתו בקבוקים ריקים ולהציע אותם למכירה באמצעות האינטרנט. לצורך כך, נעזר בקרוב משפחה שיסייע לו בהליך. במהלך חיפוש בבית החשוד נתפסו עשרות בקבוקים ריקים.

השניים חשודים כי הציעו למכירה בקבוק ריק אחד בסכום של 100 דולר. עד עתה ידוע על תשעה בקבוקים ריקים שנמכרו לרוכשים שונים בחו"ל – שבעה ללקוחות בארה"ב, אחד באיטליה ואחד בצרפת.

נושאים קשורים:  חיסון לקורונה,  חקירת משטרה,  משרד הבריאות,  חדשות,  19-COVID
תגובות