• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
קורונה בישראל

ד״ר בדר טריף מונה לראש המינהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף

קצין רפואה ראשי בצה"ל בשלוש השנים האחרונות יכהן בתפקיד לצידה של ראש חטיבת הרפואה, ד״ר ורד עזרא

ד"ר בדר טריף, ראש המינהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף. צילום: דובר צה"ל

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הודיע אמש (ג') על מינויו של ד״ר בדר טריף לראש המינהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף, לצידה של ראש חטיבת הרפואה, ד״ר ורד עזרא. עד לפני כחודש שימש תא״ל ד״ר טריף בדר כקצין הרפואה הראשי בצה״ל, תפקיד אותו ביצע במשך שלוש השנים האחרונות.

ד"ר טריף מעורב במאבק בקורונה. ביולי האחרון מונה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, לחבר ועדה מקצועית מייעצת למיגור ולמניעת התפשטות המגיפה במגזר הערבי. כקרפ"ר את ההתמודדות הרפואית של צה"ל מול הנגיף בשלביה הראשונים של המגיפה.

ד״ר טריף, יליד 1967, מומחה ברפואת ילדים ובמינהל רפואי, הוא בוגר לימודי רפואה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, בעל תואר שני בניהול מערכות ותואר שני בביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה. בשנים 2009 עד 2011 הושאל מצה"ל וכיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי הלל יפה ובמקביל סיים התמחות נוספת במינהל רפואי.

בשנים 2011 עד 2014 שירת כקצין הרפואה של פיקוד הצפון ופיקד על מבצע הטיפול בפצועים הסורים ובכלל זה הקמת בית חולים השדה ברמת הגולן לקליטה וטיפול בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה.

בשנת 2010 השתתף כרופא ילדים בהית חולים השדה שהקים צה״ל בהאיטי לאחר רעידת האדמה. ובשנת 2015 פיקד על בית חולים השדה והיה מפקד המשלחת הרפואית של צה״ל בנפאל לאחר רעידת האדמה ובמרץ 2016 פיקד על מבצע השבת הפצועים הישראלים מטורקיה.

שר הבריאות אדלשטיין מסר: "מערכת הבריאות נערכת לחורף. החורף הקרוב יהווה אתגר משמעותי מאוד לבריאות של אזרחי ישראל. זה שבועות ארוכים אנחנו מתכוננים לאפשרות תחלואה כפולה של שפעת וקורונה בחורף, וד"ר בדר טריף יהיה מנוע משמעותי, יחד עם עבודתה המצוינת של ד"ר ורד עזרא, כדי להביא את התוצרים הטובים ביותר לאזרחי המדינה".

נושאים קשורים:  שר הבריאות יולי אדלשטיין,  ד״ר בדר טריף,  תחלואת חורף,  קורונה,  חדשות,  פרופ' חזי לוי
תגובות
14.10.2020, 20:50

התאריך 14.10.2020. מונה מנהל [שותף] למינהלת ההערכות לחורף?! אנחנו באוסטרליה והחורף צפוי להתחיל במאי 2021? אנחנו מתכוונים לחורף של 2021/2? בואו נודה - לא נהיה מוכנים לחורף, מי שלא טרח בסתיו לא ינוח בחורף.

15.10.2020, 19:30

רופא משכמו ומעלה,אין הרבה רופאים שחובקים את כל התכונות הנהדרות ביחד כמו ד"ר טריף,אנושי,צנוע ובעל ידע רב .אין ראוי ממנו לתפקיד.בהצלחה