• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
מינויים

מונתה מנהלת חדשה לראש חטיבת הבריאות בקופת החולים מכבי

ד"ר מירי מזרחי-ראובני, מומחית ברפואת משפחה ובמינהל רפואי, תשמש כמנהלת הרפואית של הקופה | מחליפה בתפקיד את פרופ' נחמן אש

ד"ר מירי מזרחי-ראובני, ראש חטיבת הבריאות ב"מכבי". צילום: דוברות קופת החולים

ד"ר מירי מזרחי-ראובני מונתה לראש חטיבת הבריאות של קופת החולים מכבי ונכנסה השבוע לתפקיד החדש. במסגרת תפקידה תשמש כמנהלת הרפואית של הקופה ותנהל את כלל שירותי הבריאות והרפואה שניתנים לחבריה. היא תחליף את פרופ' נחמן אש שכיהן בתפקיד בשש השנים האחרונות.

ד״ר מזרחי-ראובני, בת 49, נשואה ואם לשלושה ילדים, רופאה מומחית ברפואת המשפחה ובמינהל רפואי, היא האישה הראשונה בתפקיד בכיר זה בקופות החולים בישראל. ב"מכבי" מציינים כי נשים מהוות 84% מכלל עובדי "מכבי" וכ-60% מההנהלה הבכירה.

עד עתה כיהנה ד״ר מזרחי-ראובני כסמנכ"ל אסטרטגיה ב"מכבי". במסגרת זו הובילה את פיתוח האסטרטגיה החדשה של הקופה, בדגש על רפואה מותאמת אישית, תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות בטיפול הרפואי ובשירות. בתפקידיה הקודמים כיהנה כראש אגף הרפואה ומקצועות הבריאות וכראש מחוז השרון. היא

מנכ"ל "מכבי", רן סער, בירך את ד"ר מזרחי-ראובני על כניסתה לתפקיד והודה לפרופ' אש על תרומתו ל"מכבי ולמערכת הבריאות. "אני מברך את ד"ר מירי מזרחי-ראובני על כניסתה לתפקיד החשוב והמאתגר בתקופה מורכבת ורגישה למערכת הבריאות בישראל ובטוחני שתוביל את רפואת הקהילה באופן מקצועי ואיכותי. אני מודה לפרופ' נחמן אש על תרומתו הגדולה ל'מכבי' בשנים האחרונות ולמערכת הבריאות  ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך".

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר מזרחי-ראובני: "אנו נמצאים בעיצומו של עידן חדש בבריאות המשפיע על הכלכלה, על החינוך ועל תחומים נוספים הנוגעים לחיי היום יום של כולנו. זוהי העת ליישם בפועל תפיסות מתקדמות של רפואה בהתאמה אישית, בריאות עד הבית, ומיזמי חדשנות שיקדמו את בריאות חברי 'מכבי' ותושבי ישראל. יחד עם כלל הצוותים נפעל להיות בחזית הידע, כשותפים הטובים ביותר לבריאותם של חברינו, בשגרה ובחירום״.

ב"מכבי" חברים כ-2.5 מיליון ישראלים המהווים כ-26% מהאוכלוסיה בישראל. תחת חטיבת הבריאות פועלים כ-5,500 רופאים, כ-1,400 אחיות וכ-3,000 עובדי מקצועות הבריאות המעניקים שירות במגוון ערוצים: במרפאות, בשירותי רפואה מרחוק, במוקדים לרפואה דחופה, במכונים, במרפאות אשפוזי יום ובאשפוז ושיקום בבית.

נושאים קשורים:  מכבי שירותי בריאות,  ד"ר מירי מזרחי-ראובני,  פרופ' נחמן אש,  רן סער,  מינוי,  חדשות
תגובות
04.09.2020, 13:53

כל הכבוד לך מירי 👏👏
עשית קפיצה מטאורית 🥇🥇
בהצלחה בהמשך הדרך 🙏🙏

אנונימי/ת
04.09.2020, 14:28

היא האישה הראשונה בתפקיד בכיר זה בקופות החולים בישראל.
דבר זה לא נכון: במכבי כיהנה פרופסור ברכה רמות ע"ה כמנלת רפואית.

אנונימי/ת
04.09.2020, 19:52

היא מונתה לתפקיד רק בגלל זה שהיא אישה?

אנונימי/ת
05.09.2020, 11:27

צריך לבדוק למה נחמן אש לא ממשיך.
זו אסטרטגיה של במנכל סהר להעיף רופאים בכירים במכבי שלא יצברו יותר מדי כח

לד"ר מירי מזרחי יש את הכישורים להוביל את הקופה ואת מטופלים להצלחה גדולה
חשוב שרופאות משפחה שצמחו מהשטח מגיעות לניהול מערכות הבריאות
מאחל המון הצלחה