חדשות

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין בית החולים רעות לבית החולים השיקומי הגדול בסין

שיתוף הפעולה יכלול הדרכות, סמינר ולמידה מקצועית של הצוותים מסין על רפואת השיקום בישראל והטיפול הרב מקצועי הניתן בבית החולים רעות

ד"ר דב אלבוקרק, מנהל בית החולים רעות, ושותפו הסיני בטקס החתימה על הסכם שיתוף הפעולה בבייג'ין

בית החולים השיקומי רעות בתל אביב חתם לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה עם בית החולים השיקומי המוביל והגדול בסין CRRC - China Rehabilitation Research Center. טקס החתימה התקיים במסגרת ביקורו של מנהל בית החולים, ד"ר דב אלבוקרק, בכנס בינלאומי בתחום השיקום שנערך בבייג'ין ביוזמת בית החולים הסיני. הרצאתו של ד"ר אלבוקרק עסקה בהצגת פעילות בית החולים רעות והובלת רפואת השיקום אל מול האתגרים הקיימים בישראל.

זהו הסכם ראשון מסוגו של בית החולים רעות שנחתם עם מוסד רפואי מוביל בסין. שיתוף הפעולה יכלול הדרכות, סמינר ולמידה מקצועית של הצוותים מסין על רפואת השיקום בישראל והטיפול הרב מקצועי הניתן בבית החולים רעות.

הסכם זה הוא צעד נוסף בפעילות שמוביל בית החולים בעת האחרונה לקידום שיתופי פעולה מול בתי חולים ברחבי סין, המעוניינים לפתח ולהרחיב את שירותי השיקום הקיימים כיום בסין - הדרכות, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וקידום המחקר.

במסגרת זו, הצטרף "רעות" לברית בתי החולים סין-ישראל בחודש יוני האחרון. מוקדם יותר השנה אף הוזמן ד"ר אלבוקרק להרצות בהינאן שבסין, במפגש פסגה לאומי שיזם משרד הבריאות הסיני בנושא האסטרטגיה של סין להתמודדות עם האתגר העולמי של הזדקנות האוכלוסיה. במפגש זה היה רעות בית החולים השיקומי היחיד מישראל.

נושאים קשורים:  ד"ר דב אלבוקרק,  בית החולים השיקומי רעות,  רפואת שיקום,  סין,  הסכם שיתוף פעולה ישראל-סין,  חדשות
תגובות