• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
מינויים

פרופ' חיים ביטרמן מונה למנהל המדעי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות

פרופ' חיים ביטרמן, פרופ' אמריטוס מהפקולטה לרפואה בטכניון ומי שכיהן בשורת תפקידים בכירים במערכת הבריאות, מחליף את פרופ' זמיר הלפרן, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות

פרופ' חיים ביטרמן, המנהל המדעי החדש של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות (צילום: יח"צ)

פרופ' חיים ביטרמן יהיה המנהל המדעי החדש של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות. פרופ' ביטרמן החליף בכך את פרופ' זמיר הלפרן, גסטרואנטרולוג ומומחה למחלות כבד ורפואה פנימית, שכיהן בתפקיד זה בשנתיים האחרונות.

הודעה על המינוי נמסרה אתמול (א') במושב הפתיחה של הכנס הבינלאומי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות המתקיים בבנייני האומה בירושלים ומוקדש לחדשנות בבריאות.

ביטרמן, פרופ' אמריטוס מהפקולטה לרפואה בטכניון, כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית החולים אסותא באשדוד מיום הקמתו. סיים לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים וניהל במשך 20 שנה את המחלקה הפנימית ובהמשך גם את החטיבה הפנימית בבית החולים כרמל. במשך שש שנים שימש  כרופא הראשי של שירותי בריאות כללית.

בעבר מילא שורה של תפקידים בכירים נוספים, ביניהם יו"ר האיגוד ישראלי לרפואה פנימית, סגן הדיקן בפקולטה לרפואה בטכניון, חבר המועצה המנהלת של הפדרציה האירופאית לרפואה פנימית וחבר ועדת סל התרופות.

פרופ' אורלי מנור, יו"ר הוועד המנהל של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות, שהודיעה על המינוי החדש, הוסיפה: "פרופ' ביטרמן הוא דמות מובילה במערכת הבריאות בישראל. בעל ניסיון וידע רב על הנעשה במערכת בתי החולים ובקהילה. לצד זה הוא גם מביא לתפקיד ניסיון עשיר במחקר ובקבלת החלטות. אני משוכנעת כי ימשיך להצעיד קדימה את המכון".

פרופ' מנור הודתה לפרופ' הלפרן על "תרומתו הרבה למכון ולהגברת הקשר שבין המכון לגופי בריאות ומחקר נוספים בישראל לצד הבאת רעיונות רעננים וחדשניים".

נושאים קשורים:  פרופ' אורלי מנור,  פרופ' חיים ביטרמן,  פרופ' זמיר הלפרן,  מינוי,  חדשות,  המכון הלאומי לחקר שירותי ומדיניות הבריאות
תגובות