מינויים

מונה מנהל חדש למחלקה הכירורגית במרכז הרפואי פדה-פוריה

ד"ר מועאד פארג' שמונה לתפקיד מתכוון, בין היתר, להקים מרכז מצוינות ולהפוך את המרפאה הבריאטרית למרכז לטיפול ולחקר מחלת ההשמנה הכרונית

ד"ר מועד פארג', מנהל המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי פדה-פוריה

ד"ר מועאד פארג' החל בימים אלה בתפקידו כמנהל המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי פדה-פוריה. הוא החליף בתפקיד את פרופ' עודד יורים, ששימש כמנהל המחלקה במשך כשנה.

ד"ר פארג', נשוי ואב לשלושה, תושב ראמה, למד רפואה במסלול העתודאים באוניברסיטת בן גוריון, התמחה ב"הלל יפה" בחדרה ולאחר מכן השלים השתלמות שלב ב' ברמב"ם בחיפה. לפני כשבע שנים היה בין מקימי מחלקה כירורגית ב' בבית החולים לגליל מערבי בנהריה, הקים וניהל שם את המרכז הבריאטרי. ב-2017 מונה לסגן מנהל מחלקה כירורגית ב' בבית החולים בנהריה.

עם כניסתו לתפקידו החדש מנה ד"ר פארג' כמה מתכניותיו שמטרתן להרחיב את פעילות המחלקה ולהוסיף שירותים שלא קיימים כיום: "השאיפה שלי היא להקים מרכז מצוינות ולהפוך את המרפאה הבריאטרית למרכז לטיפול ולחקר מחלת ההשמנה הכרונית. מגיעים אלינו מטופלים מכל אזור הצפון, ששמעו על שיעורי הצלחה גבוהים שהושגו כאן בטיפולים המוצעים לחולים. בחודשים האחרונים הסתמנה עלייה ניכרת במספר הניתוחים שמבוצעים במרכז הרפואי פוריה ובדעתי להרחיב את היקף הפעילות עם פתיחת חדרי ניתוח חדשים הנמצאת בתכנית כדי לקבל אישור למעמד של מרכז ארצי לניתוחים בריאטריים".

בתחום המחקרי החל כבר ד"ר פארג' בקידום המחקר במחלת ההשמנה החולנית על כל היבטיה. "במקביל אני מתכנן להמשיך ולפתח את היחידה לכירורגיית השד ולפתוח יחידה למחלות קולורקטאליות ומחלות פרינאליות וכן שירות של תיקון מורכב של בקע בדופן הבטן בשיטה הניתוחית הפתוחה וגם הזעיר פולשנית. נוודא שההמתנה לניתוח בריאטרי לא תעלה על יותר משלושה שבועות".

נושאים קשורים:  ד"ר מועאד פארג',  מינוי,  חדשות,  פרופ' עודד יורים,  כירורגיה,  ניתוחים בריאטריים,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
09.08.2019, 10:10

כירורג מחונן, רופא וחוקר
ברכות לבביות למינוי ואיחולי הצלחה!

ראוי ביותר
כרופא ואדם

מברוק.
רופא ואדם משכמו ומעלה.
בהצלחה רבה.

16.08.2019, 09:43

איסור פרסום "משקאות קלים" (כולל בלוף ה"דיאט") והוספת תווית אזהרה, פיתוח תכניות לתמיכה בגמילה ממתוקים ומעודף פחמימות, יידוע הציבור וחינוך - זה מה שחסר באמת. דרושים מנתחים שינתקו את הקשר המתהדק של התעשיה למשרד הבריאות.