• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

פרופ' שלמה וינקר נבחר ליו"ר האיגוד האירופאי של רופאי המשפחה

פרופ' שלמה וינקר, ראש חטיבת רפואה ב"לאומית שירותי בריאות" ומי שכיהן שלוש קדנציות כיו"ר איגוד רופאי המשפחה בישראל, מונה אתמול ליו"ר האיגוד האירופאי של רופאי המשפחה

פרופ' שלמה וינקר, ראש חטיבת רפואה ב"לאומית שירותי בריאות". וליו"ר האיגוד האירופאי של רופאי המשפחה. צילום: איגוד רופאי המשפחה

פרופ' שלמה וינקר, ראש חטיבת רפואה ב"לאומית שירותי בריאות", נבחר אתמול (ד') ליו"ר האיגוד האירופאי של רופאי המשפחה בכנס ה-24 של WONCA Europe המתקיים בברטיסלבה, סלובקיה. הוא החליף בתפקיד את פרופ' מהמט אונגן מטורקיה.

פרופ' אונגן ביקר אשתקד בישראל כאורח הוועידה השנתית של איגוד רופאי המשפחה בישראל וטרח להדגיש כי "ישראל היא אחת המובילות בעולם ברפואת המשפחה ומושכת אליה רופאים רבים משאר מדינות חברות האיגוד האירופאי שמגיעים על מנת ללמוד על החידושים במקצוע - מה שמוכיח את מרכזיותה של ישראל בתחום הזה, הן ברמה האירופית והן ברמה העולמית".

פרופ' וינקר, בן 56, מתגורר באשדוד ובארבע השנים האחרונות היה חבר בוועדת סל התרופות. הוא אב לארבע בנות. אשתו, ד"ר רינה וינקר (פרווין) היא מומחית ברפואת ילדים ובתו הבכורה, ד"ר מיכל וינקר שוסטר, מתמחה ברפואת ילדים ב"אסותא אשדוד".

פרופ' וינקר בכנס בכנס ה-24 של WONCA Europe בברטיסלבה, סלובקיה

פרופ' וינקר היה עתודאי, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, שימש כקצין רפואה ראשי בחיל הים והשתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף.

בנוסף לתפקידו ב"לאומית" הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב, ראש החוג לרפואת משפחה וסגן דיקאן לענייני הוראה בקהילה. עד אשתקד שימש במשך תשע שנים, שלוש קדנציות, כיו"ר איגוד רופאי המשפחה בישראל והחליפה אותו בתפקיד זה ד"ר מיכל שני, רכזת מדדי האיכות של בתי החולים במשרד הרופא הראשי בשירותי בריאות כללית, במקביל לעבודתה כרופאת משפחה במושב בקוע.

פרופ' וינקר היה עד היבחרו אתמול חבר בוועד המנהל של איגוד רופאי המשפחה האירופאי וכן בוועד רשת המחקר האירופאית ברפואת משפחה. הוא ערך וכתב ספרים ומאמרים רבים על רפואת משפחה, ביניהם הספר "רפואת המשפחה בישראל", בשיתוף ד"ר שפרה שוורץ ופרופ' חיים דורון ז"ל.

ביוני אשתקד התריע פרופ' וינקר בראיון ל"דוקטורס אונלי" על המחסור ההולך ומחמיר ברופאי משפחה בישראל.

נושאים קשורים:  פרופ' שלמה וינקר,  האיגוד האירופאי של רופאי המשפחה,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
27.06.2019, 23:11

ברכות! כל הכבוד!

28.06.2019, 11:34

עלה והמלח שלמה ידידי מימי לבנון העליזים!

28.06.2019, 13:47

ברכותי. כל הכבוד לך ולרפואה המשפחה בישראל !

ברכות חמות ויישר כח !!