חדשות

הושלם שיפוץ מחלקות ילודים והפגייה בבית החולים פדה-פוריה

המחלקות יולדות וילודים חוזרות לפעילות שגרתית והיולדות יוכלו לבחור עתה אם הן מעוניינות ב"אפס הפרדה" או ללא ביות

הפגייה המשודרגת ב"פדה-פוריה". צילום: דוברות בית החולים

השבוע הושלם תהליך השיפוץ ושדרוג מחלקות ילודים והפגייה באגף לאם ולילוד של המרכז הרפואי פדה-פוריה. המחלקות יולדות וילודים חוזרות לפעילות שגרתית והיולדות יוכלו לבחור באם הן מעוניינות ב"אפס הפרדה" או ללא ביות.

בחודשים האחרונים בוצעו עבודות אינטנסיביות בשתי המחלקות אשר שודרגו ועוצבו מחדש ליצירת אוירה נעימה וחמה.

ד"ר ארז און, מנהל בית החולים, ציין: "עשינו מאמץ גדול להשלים את השיפוצים בהקדם האפשרי כדי למנוע אי נוחות מהיולדות ובני משפחותיהן, ובה בשעה היה לנו מאד חשוב לשפר ולשדרג את המחלקות הללו, מהמצטיינות והמובילות בארץ מבחינה מקצועית".

ד"ר טטיאנה סמולקין, מנהלת מחלקות ילודים והפגייה, הוסיפה: "עם השלמת השיפוץ, אנחנו נהנים עכשיו ממחלקות משודרגות, מעוצבות ומותאמות לצורכי הטיפול בתינוק ובפג. נשתדל להתאים את כל הטיפולים השגרתיים בילוד בריא לכל אמא לפי בקשתה. יש לנו היום את כל הציוד המתקדם הנדרש ואת הצוות הרפואי והסיעודי המקצועי והמנוסה בטיפול בילוד".

אורה זילברמן, אחות אחראית מחלקת יולדות וגילת יגנה, אחות אחראית מחלקת ילודים, הדגישו: "אנחנו שמחים לחזור לשגרה, מחלקת יולדות תחזור להתנהלות כפי שהיתה לפני תקופת השיפוצים. יולדות שירצו בכך יוכלו לבחור ב'אפס הפרדה' או בביות חלקי. במקביל, יולדת שתבקש ללא ביות, תוכל לקבל את כל השירות והתמיכה המקצועית של הצוות שלנו".

נושאים קשורים:  ד"ר ארז און,  פגייה,  מחלקת ילודים,  ד"ר טטיאנה סמולקין,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות