doctalk

Doctalk: הפודקאסט של הקהילה הרפואית בישראל

מיוחד לתקופת החגים: כל הפרקים של Doctalk - הפודקאסט הראשון של קהילת הרופאים בישראל. שיחות עם דמויות מפתח בעולם הרפואה בישראל על מחקרים פורצי דרך, דילמות מקצועיות, סיפורי מקרה מרתקים, פינות שונות ועוד. מגישות: הילה קורח ומאיה רונן

מערכת דוקטורס אונלי גאה להציג את הפודקאסט המקצועי הראשון של הקהילה הרפואית בישראל - DocTalk. בכל תכנית מארחות מאיה רונן והילה קורח - מגישות טלוויזיה ורדיו מנוסות וסטודנטיות לרפואה - דמויות שונות מעולם הרפואה בישראל, לשיחה מקיפה על ענייני היום, מחקרים, סיפורי מקרה מרתקים, פינות שונות ועוד.

רשימת הפרקים: 
1: ד"ר גידי שטיין
2: פרופ' יורם קלוגר
3: ד"ר זהבה ודס
4: פרופ' רוני גמזו
5: פרופ' מיכל שוורץ
6: ד"ר תמי קרני
7: פרופ' ארי שמיס
8: פרופ' שי אשכנזי

מה זה פודקאסט?

פודקאסט הינה תכנית רדיו דיגיטלית מוקלטת, לה ניתן להאזין בכל זמן ובכל מקום. ישנן מספר אפשרויות להאזנה:

אתר Doctors Only
כל הפרקים זמינים להאזנה באתר. בעמוד הבית - לחצו על ההפניה לפודקאסט, שמופיעה בראש העמוד:

אפליקציות פודקאסטים (למשתמשי אנדרואיד)

אפשרות נוספת היא אפליקציות פודקאסטים שונות, המרכזות עבורכם את כל הפודקאסטים שלהם אתם מאזינים. ישנן אפליקציות רבות (חפשו "Podcast app" בחנות האפליקציות ותראו בעצמכם) אך אנו יכולים להמליץ על 2 אפליקציות חינמיות, טובות ונפוצות:

Podcast Addict - אחת הנפוצות והאהובות ביותר בעולם. נוחה מאוד לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה לנייד, לגשת לחיפוש פודקאסט באפליקציה, לכתוב "Doctalk" במנוע החיפוש, לעשות Subscribe לתכנית וכך יפתחו בפניכם כל הפרקים. כמו כן, כעת התכנית תופיע לכם בתפריט הראשי של האפליקציה.

בכל פעם שתרצו להתעדכן בפרקים חדשים, היוצאים מדי שבוע, הכנסו באפליקציה לרשימת הפרקים, גללו למעלה כך שהרשימה תתעדכן, וכל הפרקים החדשים יתווספו. ניתן להאזין לפרקים און-ליין או להורידם ישירות למכשיר שבו אתם משתמשים - טלפון נייד, מחשב או טאבלט.

Podbean - דומה מאוד ל-Podcast Addict: הורדת האפליקציה, חיפוש "Doctalk", הרשמה (Subscribe) והאזנה.

ישנו מגוון רחב של אפליקציות נוספות, בחינם או בתשלום - בחרו את הנוחה לכם מכולן.

אפליקציות פודקאסטים (למשתמשי ios - אייפון)

עבור משתמשי האייפון ישנה אפליקציה מובנית - חפשו Podcasts ברשימת האפליקציות, או היכנסו ל-iTunes וחפשו "Doctalk" במנוע החיפוש. גם כאן תוכלו ללחוץ Subscribe ולהתעדכן בפרקים החדשים מדי שבוע.

האזנה נעימה!

נושאים קשורים:  doctalk
תגובות