חדשות

מהיום: שביתה למעט מקרים דחופים של עובדי הרנטגן ברוב בתי החולים

כ-1,000 רנטגנאים וטכנאי מכוני הדימות יישבתו החל מהיום (יום ד') בכל בתי החולים הציבוריים, ב"הדסה", ב"שערי צדק", ב"איכילוב" וב"בני ציון"; מוחים על תנאי העסקתם

סורק ה-CT החדש בבני ציון (צילום: אילנית גוזלן / "בני ציון")

(עדכון 07:34)

ההסתדרות הודיעה אתמול (יום ד'), כי החל מהיום ישבתו כ-1,000 הרנטגנאים וטכנאי מכוני הדימות בכל בתי החולים הציבוריים, בכלל זה כל בתי החולים הממשלתיים, בתי החולים של שירותי בריאות "כללית" וכן "הדסה", "שערי צדק" ובתי החולים העירוניים "איכילוב" בתל-אביב ו"בני ציון" בחיפה. בנוסף יסגרו מחר בתי הספר לרנטגנאים.

מזכ"ל איגוד טכנאי הרנטגן והדימות: "נתקלנו באוזניים אטומות, השיחות לא הניבו דבר ונקלעו למבוי סתום. לפיכך לא נותרה לנו ברירה אלא לשבות"

בעת השביתה, נמסר, יינתן שירות רק ב"מקרים רפואיים בהולים ביותר". השירות יינתן כסדרו רק במחלקות פגים, יונקים ויילודים, בחדרי לידה, במחלקות טיפול נמרץ ובמיון דחוף. במסגרת ההיערכות לשביתה נמסר גם, כי בכל בית חולים יפעל צוות רק למצבי חירום.

מזכ"ל איגוד טכנאי הרנטגן והדימות, מנחם אשכנזי, מסר כי בחודשים האחרונים התנהלו שיחות בין נציגי האיגוד לבין האוצר והמעסיקים על דרישות העובדים בתחום הזה, "אלא שנתקלנו באוזניים אטומות, השיחות לא הניבו דבר ונקלעו למבוי סתום. לפיכך לא נותרה לנו ברירה אלא לשבות".

נושאים קשורים:  חדשות,  שביתה,  ההסתדרות,  רנטגן ודימות,  בתי החולים הממשלתיים,  בתי החולים העירוניים,  שירותי בריאות כללית,  איגוד טכנאי הרנטגן,  המרכז הרפואי "שערי צדק",  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות