חדשות

פרופ' יובל מלמד נבחר למנהל החדש של בית החולים הפסיכיאטרי "אברבנאל"

פרופ' מלמד הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות ופרופסור חבר קליני בחוג לפסיכיאטריה באוניברסיטת תל אביב; מכהן כיו"ר הנכנס של החברה לפסיכיאטריה משפטית

פרופסור יובל מלמד נבחר למנהל החדש של בית החולים הפסיכיאטרי "אברבנאל". הוא יחליף בתפקיד את ד"ר יהודה ברוך, ששימש כמנהל בית החולים במשך כעשר שנים (מ-2004 עד סוף נובמבר 2014). בעקבות פרישת ד"ר ברוך מהתפקיד לפני כמה חודשים פירסם משרד הבריאות מכרז למשרת המנהל.

פרופסור מלמד החל את דרכו המקצועית בבית החולים אברבנאל כמתמחה בפסיכיאטריה ובהמשך שימש בו כמנהל מחלקה. בשנת 2002 עבר לבית החולים "לב השרון", לתפקיד סגן מנהל בית החולים.

פרופסור מלמד הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות ומכהן כפרופסור חבר קליני בחוג לפסיכיאטריה באוניברסיטת תל אביב. הוא עסק במחקר בתחום הפסיכיאטריה המשפטית והאתיקה.

פרופסור מלמד שימש כמזכיר איגוד הפסיכיאטריה ובמסגרת תפקידו זה פעל לביצוע רפורמה בבריאות הנפש, באמצעות חקיקה בכנסת. כיום הוא מרכז את מינהלת הרפורמה בבריאות הנפש במשרד הבריאות בשיתוף עם האגף לבריאות הנפש.

בנוסף, מכהן פרופ' מלמד כיו"ר הוועדה למדדי איכות בפסיכיאטריה, אשר סייעה להנחת היסודות לבדיקת מדדי איכות בבתי החולים הפסיכיאטרים. הוא גם עומד בראש ועדת האתיקה של איגוד הפסיכיאטריה ונבחר לתפקיד היו"ר הנכנס של החברה לפסיכיאטריה משפטית.

נושאים קשורים:  חדשות,  בית החולים הפסיכיאטרי "אברבנאל",  פרופ' יובל מלמד,  פרופ' יהודה ברוך,  מינויים,  משרד הבריאות,  רפורמה בבריאות הנפש
תגובות

ברכות לפרופ' יובל מלמד על הזכייה במכרז,

אין ספק שהוא אדם יקר עם יושרה אישית ומקצועית, תמיד מפעיל שיקול דעת
ודואג לעמיתים שלו וליוקרה של המקצוע,. בטוחני שיצעיד את בית החולים לדרך חדשה ורגועה, לרווחת הצוות והמטופלים.

ד"ר יאנקו יוליאן

אנונימי/ת
13.03.2015, 01:29

מברוק .פרופ.מלמד...עלה והצלח....בטוחני שתצעיד את בית החולים לרמה הראוי לו..הוגנותך והגינותך הראויים להערכה..יתרמו רבות הן לחולים והן לקולגות שלך..אני שמח וגאה שהיכרתי אותך מעבודתנו המשותפת בבית חולים לב השרון...כיף לעבוד איתך..ברכות מדר.עדנאן חמדאן.