• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

יוזמה של חברת התרופות AbbVie: פרס לחדשנות בתחום הרפואי

חוקרים מהאקדמיה, רופאים וצוותי בתי חולים המנהלים פרויקטים ומיזמים בשלושה תחומים שונים, מוזמנים להתמודד על שלושה פרסים כספיים

חברת התרופות AbbVie ישראל יזמה הענקת פרס חדשנות לכל מי שפועל בתחומי הרפואה והבריאות. המיזם נעשה בשיתוף עם חברת הכנסים וההרצאות TEDMED ואתר החדשות Ynet, והוא מכוון לפרויקטים, יוזמות ופעילויות חדשניות פורצות דרך בשלושה תחומים:

- טיפול בחולים כרוניים. אבחון מוקדם, היענות לטיפול, מניעת מחלות כרוניות, שירותים משופרים לחולים במטרה להיטיב את התוצאות הטיפוליות.

- בריאות בר-קיימא (Sustainable Healthcare). דרכים להתמודדות ולגישור בין העלייה בתוחלת החיים לבין ההוצאות הגדלות עבור בריאות, בתקופה שבה מקורות המימון של מערכות הבריאות מוגבלים.

- חדשנות רפואית. פיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים לצרכי הרפואה.

על הפרס יכולים להתמודד רופאים, צוותים בבתי חולים או במוסדות הבריאות המתמחים בתחומים ספציפיים שונים, חוקרים באקדמיה, פרטים וקבוצות וגם עמותות וארגונים.

"המטרה היא לעודד באמצעות הפרס מציאת פתרונות טובים יותר לחולים ברחבי העולם, ובישראל – לקדם בכך גם את השיח המקצועי בתחומי הבריאות המקומיים, כדי שישראל אכן תהיה מובילה במציאת פתרונות יצירתיים וחדשניים בנושאי הרפואה והבריאות המאתגרים", אמרו יוזמי הפרס.

לפי ההודעה, כל מי שרואה עצמו להתמודד על הפרס יגיש את המועמדות עד ה-1 בספטמבר 2014 . ועדת שיפוט משותפת לגופים המעורבים במיזם תבחר את המצטיינים הראויים לפרס, שיוענק באירוע המרכזי שתקיים TEDMED ישראל ב-11 בספטמבר ב"תיאטרון ירושלים".

להורדה ומילוי טפסי הרשמה לתחרות, כיצד מעבירים חומר תומך והנחיות נוספות לחצו כאן

להורדת מסמך הכולל פרטים נוספים לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  מחלות כרוניות,  חברת AbbVie,  פרס החדשנות 2014,  חדשנות רפואית,  Ynet,  Ted-Med
תגובות