• יו"ר: ד"ר ברוך קפלן
  • מזכיר: ד"ר חגי לנדוב
  • גזבר: ד"ר אריה ליפשיץ
  • חברי ועד: ד"ר להבית אקרמן
  • ד"ר ריאד קאסם
  • ועדת ביקורת: ד"ר אביקם הראל, ד"ר אילן כץ ,ד"ר דוד צמח
חדשות

משרד הבריאות: לשקול חקירה משטרתית בפרשת המנתחים ב"איכילוב"

המשרד פנה לפרקליט המדינה בבקשה לבדוק את הממצאים; גם רשות המסים פתחה בחקירה; מנהל "איכילוב" דורש להשעות הרופאים

שרת הבריאות יעל גרמן ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו, במהלך הדיון אתמול בכנסת (צילום: פלאש 90)
שרת הבריאות יעל גרמן ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו, במהלך הדיון אתמול בכנסת (צילום: פלאש 90)

שרת הבריאות, יעל גרמן, הורתה לבדוק את כל האפיקים המשפטיים הנחוצים – לרבות פתיחה בחקירה משטרתית - בעקבות חשיפתם של שלושה מנתחים בכירים ב"איכילוב", שדרשו עשרות אלפי שקלים מתחקירנית של התוכנית "עובדה" שהתחזתה לסוכנת המייצגת תיירים רפואיים מרוסיה. "יש לטפל בנושא ברמה האישית וברמה המערכתית" אמרה גרמן, "ויש לעשות הכול כדי למגר כל גילוי של 'רפואה שחורה' במערכת הבריאות הציבורית".

תחקיר: מנתחים באיכילוב דרשו עשרות אלפי שקלים מתיירים רפואיים

גרמן מסרה, כי הנחתה את היועצת המשפטית של משרד הבריאות לפנות לפרקליט המדינה שי ניצן, בבקשה "לבחון את כל אפיקי הפעולה האפשריים, לרבות פתיחה בחקירה משטרתית" נגד הרופאים: פרופסור צביקה רם, מנהל מחלקת הנוירוכירורגיה, פרופסור שלומי קונסטנטיני, מנהל  מחלקת נוירוכירורגיה-ילדים וד"ר יוסי פז, מנתח לב בכיר ויו"ר ועד רופאי איכילוב.

היועצת המשפטית, מירה היבנר-הראל, שלחה מכתב דחוף לניצן, בו היא כותבת, בין השאר: "לצערנו, הכתבה אינה משאירה מקום רב לספק בדבר טיבם של חילופי הדברים. התגובות שצוטטו, לרבות של הרופאים עצמם, אינן משנות את התמונה, או מסלקות את הרושם הכבד, כפי שהשתקף בתחקיר, והראיות המצולמות, ובמדה רבה תומכות ברושם זה". היועצת הוסיפה וכתבה: "נוכח הדברים, דומני כי מתחייב תיאום, בדרגי הפרקליטות ומשרד הבריאות, ביחס לאפיקי הפעולה הנדרשים, בכל מישור מתאים, לרבות פתיחה בחקירה משטרתית ככל שתראו לנכון, ואנו עומדים לרשותכם ככל שנידרש".

מוקדם יותר היום התברר כי מנהל ביה"ח "איכילוב", פרופ' גבי ברבש, פנה לעיריית תל אביב, שבאחריותה פועל בית החולים, בדרישה להביא להשעיה דחופה של שלושת הרופאים המעורבים. במכתב ששיגר היום, כתב ברבש לסמנכ"ל משאבי אנוש בעיריית תל אביב, אבי רז: "לנוכח הגילויים שעלו וצפו לתדהמת כולנו בתוכנית 'עובדה' מאמש, אני מבקש לפתוח בחקירה משמעתית ולהביא להשעייה דחופה של הרופאים".

ברבש שלח במקביל מכתב לעובדי בית החולים, בו כתב: "יאמר מראש ובצורה ברורה: אין ספק לאיש, שאסור לדרוש או לקבל תשלום עבור טיפול הניתן לאזרח או לתייר במסגרת בית החולים הציבורי. לאחר שהתוכנית שודרה ומול העדויות המצולמות הנוקבות – הדברים מחייבים פעולה". ברבש ציין כי מדובר בהחלטה קשה בעבורו; "מדובר בבכירי הרופאים, רופאים עתירי זכויות שחיים ונושמים את בית החולים שלנו מהבוקר עד הלילה ואלפים חייבים להם את חייהם על עבודתם כאן", כתב.

בקשת פרופסור ברבש הועברה לעיון סמנכ"ל משאבי האנוש בעירייה לשם בדיקה ראשונית. אם יקבל את הנימוקים להשעיה יועבר הנושא להמשך טיפול לתובע העירוני להכנת קובלנה. התובע העירוני אמור לבדוק את הנושא לעומקו ולהמליץ על פעולה, בכפוף לשימוע. הרופאים יוכלו להופיע לשימוע עם עורכי דין. ראש העירייה, רון חולדאי, שיקבל לידיו את סיכום השימוע ומסמכים נוספים, יוכל להכריע לגבי ההשעיה עצמה ומשכה. עדיין לא ברור כמה זמן יידרש לראש העירייה כדי לקבל החלטה סופית. תקופת ההשעיה יכולה לנוע בין 14 יום לשנה.

עד שתתקבל ההחלטה, הרופאים ממשיכים בעבודתם כרגיל – בבית החולים וגם בקליניקות הפרטיות שלהם. העיתון "דה מרקר" דיווח, שגם רשות המסים תבדוק את הפרשה, וכי אנשיה כבר היו היום באיכילוב וכן ביקשו מצוות "עובדה" לקבל לידיהם חומר מצולם שישמש לחקירה. פנייה לפתוח בחקירה משטרתית נעשתה גם על ידי העורך-דין אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת הצלחה לתיירות מרפא.

בין התגובות לתחקיר, נמתחה ביקורת מצד ביה"ח "איכילוב" על התוכנית "עובדה", ועל כך שהשתמשה ב"מארב מתוכנן" לרופאים תוך התחזות, והמצאת תיקים רפואיים פיקטיביים.

שרת הבריאות הוסיפה ואמרה היום, כי "ברמה המערכתית, כל נושא תיירות המרפא נידרש לטיפול, להסדרה ולקביעת כללים מנחים שישמרו על טובת הציבור. זאת עושה הוועדה הציבורית היושבת על המדוכה ולומדת את הנושא ברצינות כבר כמה חודשים. ככל שהתחקיר שנעשה הינו מטלטל, הרי שיש לברר את העובדות בטרם קבלת החלטות".

 מוקדם יותר היום פירסמו חברי כנסת קריאה לכנס לדיון דחוף את ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת. אחד מהפונים, חבר הכנסת מיקי רוזנטל (עבודה), אמר בדברים שפורסמו באתר "מאקו", כי "נחשפה פרקטיקה של הצמדת אקדח לרקתם של החולים. את הפרקטיקה הזאת יש לעקור מבתי החולים ולא לתת לה הכשר בוועדת גרמן". יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח"כ חיים כץ (ליכוד), אמר בתגובה לדרישה לקיים דיון דחוף, כי "על פניו נראה כי מדובר במעשים חמורים שאין להם מקום במערכת הבריאות הישראלית".

במסגרת התחקיר ששודר, ראיינה מערכת התוכנית את מנהל בית החולים "וולפסון", ד"ר יצחק ברלוביץ, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות. ברלוביץ אמר, כי ההתנהלות שנחשפה היא "רפואה שחורה". לדבריו, "כאשר רופא דורש מחולה בתחום בית החולים הציבורי כסף – אני הייתי מגיש תלונה למשטרה, כי לדעתי זה פלילי, זה שוחד".

נושאים קשורים:  חדשות,  תיירות רפואית,  ועדת הבריאות של הכנסת,  ח"כ חיים כץ
תגובות
דר' רוטמן
19.12.2013, 15:05

נוצרה הזדמנות פז לתקן את העוול הנוראי לציבור החולים במדינתנו שנאלצים בעל כורחם לנהור לכיוון "כוכבים" מדומים כאשר מנתחים מעולים אנונימיים רבים נדחקים לשוליים של המערכת.
הרופאים האלה צריכים לעזוב את מערכת הרפואה הציבורית ולעבוד אך ורק בפרקטיקה פרטית בבתי חולים פרטיים.
צריך להשאיר את הרפואה הציבורית בידיים של רופאים ומנתחים מעולים וישרים אשר יעשו עבודה הרבה יותר טובה לשרות ציבור החולים.
אסור לפספס את ההזדמנות הנדירה הזאת להוקיע את המרמה הגדולה מתוך הרפואה הציבורית.

איליה
19.12.2013, 16:39

"הזדמנות פז" היא רק למתנחים אנונימיים לתפוס מקום שיתפנה (אולי) וככה להפוך ל"כוכבים מדומים" חדשים. לגבי "עובדה הרבה יותר טובה" - אני לא בקיא בנוירוכירורגית מבוגרים, אבל לגבי נוירוכירורגית ילדים - לפרופסור קונסטנטיני נשלחים ילדים נזקקים מכל הארץ כולל גם מחיפה שבבית חולים רמב"מ גם יש נוירוכירורגים לילדים. וגם מבער שבע שם בבית החולים סורוקה גם יש נוירוכירורגים, אני לא בטוח לגבי ירושלים...זאת אומרת שרמת נוירוכירורגים לילדים במקומות הנ"ל לא מתקרבת לרמתו של פרופ' קונסטנטיני, דהיינו אם יסלקו אותו כלל לא בטוח שמי שיחליף אותו יתן שירות ברמה דומה. אז הרווח כולו של "המנתתחים האנונימיים", וההפסד כולו של הצבור בארץ בכלל ושל הילדים בפרט.
אגב, בחיפה כאשר שמעו על השהייתו של פרופ' קונסטנטיני התתחילו לקרוץ עבורו - עד כמה שידוע לי יש רצון גדול להביא אותו לחיפה...אולם לא בטוח שלבתי חולים כאן יימצא תקציב לשלם לא משכורת, לפי שמועות (אין ביכולתי לבדוק) משכורת שלו בביה"ח איכילוב בלבד הרבה-הרבה מעבר להסכם קיבוצי. אם זה אכן כך הדבר לא היה אפשרי בלי אישור של משרד הבריאות, ושם אני מאמין יודעים מה החלופה (שמנתח המתואר יכול במקום זה לעזוב את הארץ למשל לארה"ב ולהשתכר שם "כאשר שמים זה הגבול"). ואם הולכים לקראתו לא שמים במקומו מנתח אנונימי יותר עם דרישות הרבה יותר צנועות (במסגרת הסכם קיבוצי) אז כנראה יש לזה הגיון

דר' רוטמן
19.12.2013, 20:13

איליה:
גם דר' מיכוביץ, גם דר' פלדמן וגם דר' בניפלא הם מנתחים הרבה הרבה יותר טובים מהרופא אשר שכר את שרותיך לבלום את התגובות ההולמות.
חבל שאתה מושך אותי להיכנס לפרטים לא הולמים אלה (כאשר אתה מלכלך על נוירוכירורגים מעולים באמת) אבל אם אאלץ להעיד על מקרים אז האדמה באמת תרעד.

איליה
20.12.2013, 22:31

ד"ר רוטמן,
1. דר' מיכוביץ, דר' פלדמן וגם דר' בניפלא - הם ממשל לא "מנתחים אנונימיים", שלושתם מספיק מוכרים בארץ. אבל...הם כבר "מסודרים" - כולם מנהלים יחידות/מחלקות דומות לזו של פרופ' קונסטנטיני בבתי חולים מאותה דרגה - הדסה ע"כ, שניידר, שיבא. למה שיחליפו מקום עבודה שווא לשווא? רק כי בא לך להעיף את פרופ' קונסטנטיני?
2. אינני מטיל ספק ולו קטן במקצוענות גבוהה מאד ומצוינות של אותם הרופאים. אבל זה שהם " מנתחים הרבה הרבה יותר טובים" מפרופ' קונסטנטיני - לא נשמע לי עמיתי. לפי המידע שמצאתי לגביהם אף אחד מהם לא יותר ותיק ברפואה בכלל ובנוירוכירורגיה בפרט מאשר פרופ' קונסטנטיני והצעיר מביניהם אף צעיר בכ-13 שנה ממנו, תחום "התעניינות מעמיקה" של אף אחד מהם לא רחב יותר מזה של פרופ' הנ"ל.
3. "אתה מלכלך על נוירוכירורגים מעולים" - דבריך. אני מבקש הסבר, איפה בדיוק לכלכתי? באילו מילים ועל איזה רופא? אני מבקש שם. אחרת זה סטם הכפשה מצדך.
4."...רופא אשר שכר את שרותיך..." - זה מבחינתי הוצאת דיבה. אתה לא מכיר אותי אישית, לא תפסת אותי על חם, ומסמכים מוכיחים זאת ישירות אין לך כמובן...

דר' רוטמן
21.12.2013, 00:28

התחלת ללכלך על נהריה בתגובה אחרת ולכן גרמת לי להגיב.
וכאן אתה מלכלך על באר שבע, על חיפה ועל ירושלים.
אתה מרמז כי אם קונסטנטיני יעזוב את איכילוב אז חולים ימותו כי אין מישהו אחר "ברמתו" לטפל בחולים במדינת ישראל.
אתה מזלזל בכל הנוירוכירורגים הבכירים במדינת ישראל ומנסה להפחיד את ציבור החולים ולהטעות רופאים כי אם אין קונסטנטיני אז לא יהיה מענה.
אתה בכלל אין לך מושג על מה אתה מדבר.
אני לא יודע מי אתה ואני לא מעוניין בכלל לדעת מי אתה.
אתה כמו הפורום שמבקש שיסלחו לפשע חמור מול המצלמות עם תרוץ הזוי בעליל כי לא יהיה מענה הולם לחולים. פרופסורים ומנהלי מחלקות אחרים הושעו לצמיתות על עבירות הרבה יותר קטנות.
ואם היה מדובר בהטרדה מינית או אונס גם היה צריך לסלוח כי אין בכלל נוירוכירורגים אחרים במדינת ישראל ?
תקרא את התגובות שלך וקח מסקנות.

דר' רוטמן
21.12.2013, 00:33

15000יורו בשחור בנוסף לתשלום בלבן מבית החולים על אותו ניתוח!!!!!????????????

יהודה הולדשטיין
19.12.2013, 15:41

מאידך גיסא נדונה ברצינות הכנסת שר"פ למערכת הציבורית אשר תיצור גם היא פנייה לכוכבים ולאי שוויון בין הרופאים.מסר כפול!!

איליה
19.12.2013, 16:16

למה "נדונה ברצינות"? השר"פ כבר מזמן כאן אם אני לא טועה. ככה בתי חולים ציבוריים נלחמו בבתי חולים פרטיים עבור החולים העשירים, ולדעתי נלחמו די בהצלחה. הפרשה על "שלושת המנתחים" תיתן לדעתי תנופה חזקה מאד למערכת בתי חולים פרטיים. שאלה האם בתי חולים ציבוריים (ואיתם גם הציבור הרחב בארץ) ירוויחו מזה או יפסידו. לדעתי רק יפסידו

פטר
20.12.2013, 18:32

פרופ' ברבש מזועזע ומבקש השעיית רופאיו. ומה אם אחריות הניהול שלו?? כאשר בבית החולים גובים למשל במשרד התיירות המרפא עשרות אלפי דולרים בעבור ניתוח, שאיננו כולל שכר המנתחים (או שכן??!), האם עלה בדעתו כי המנתח יעשה זאת בהתנדבות וללא שכר??

הכשל הוא ניהולי - (גם של משרד הבריאות) ואי אכיפת נוהלים מחייבים ו"שקופים":
1. יש לקבוע מחירון לכל ניתוח תיירות מרפא ויתכן כי 25000 דולר זה הגיוני.
2. יש לקבוע את גם את עלות שכר המנתחים מראש, וגם כאן 25000 דולר יכול להיות הגיוני.
3. אבל, אסור שהרופא ינהל את המשא והמתן על שכרו ישירות. לאחר שסעיפים (1) ו (2) נקבעו על הרופא לעסוק רק בהיבט הרפואי ועליו להפנות את החולה או מייצגיו לרשויות בית החולים לגביית השכר, גם של המנתחים, שנקבעו נראש.
4. הרופא יקבל את השכר בצורה מסודרת ממשרד תיירות המרפא ואז יתכן כי גם לרשויות מס ההכנסה תהיה פחות עבודה.

בכדי להבטיח כי החולים "הרגילים" לא יפגעו יש להתנות יחס מינימלי בין פעילות שכזו בבית החולים , כלומר, למשל על כל מקרה שהמנתח מבצע במו ידיו כתיירות מרפה, עליו יהיה לבצע שני ניתוחים לחולים רגילים ובמו ידיו. אם למשל ד"ר רם השמיע בכתבה כי הוא מבצע 6 ניתוחים כאלה בשבוע עליו חלה גם החובה לבצע 12 ניתוחים בשבוע לחולים מן השורה. קל לבדוק ולאכוף זאת.

אגב, תיירות מרפא היא סוג של שר"פ בבית חולים ציבורי!. עדיף להסדיר התנאים לכך בצורה הוגנת, לפי הצעתי לעיל מאשר להשאיר חורים לרפואה שחורה או להבריח את הרופאים המובילים אל הרפואה הפרטית בלבד. כולנו נפסיד מכך

איליה
20.12.2013, 22:09

הגיוני בהחלט. בא נראה מה ייצא בהנחיות משרד בריאות בנושא (אם אני לא טועה הם כעת עובדים על הנהלים) ונשוא עם המלצותיך

איליה
22.12.2013, 09:52

ד"ר רוטמן,
1. אכן כתבתי שנוירוכירורגים מנהריה אינם חלופה שווה לפרופ' קונסטנטיני - ואני עדיין עומד על כך, הרי אף אחד מהם אינם נוירוכירורגים לילדים. לגבי בער שבע וחיפה - אני אישית מכיר 2-3 מקרים כאשר ילדים נשלחו לניתוחים באיכילוב מחיפה, ושמעתי על מקרה 1 לפחות מבער שבע. זה למרות שגם בחיפה וגם בב"ש יש נוירוכירורגים לילדים. לא מוכר לי אף מקרה אחד כאש ילד נשלח לניתוח נוירוכירורגי מתל אביב לחיפה או ב"ש. והדבר ממש אינו מובן מאליו. אני מכיר לפחות מקרה 1 כאשר נער עם בעיה קשה בקרנית נשלח מחיפה לנהריה כי שם יש מומחים טובים לקרנית. וגם לניתוח בבית החזה נשלח ילד מחיפה לבית חולים נהריה למרות שיש מנתחי חזה גם בחיפה. אם יש לך מקרים הפוכים - כאשר ילד נשלח ממרכז הארץ לניתוח נוירוכירורגי לחיפה, נהריה או ב"ש - תוכיח לי. מבחינתי מנתח שלוקח מקרים בהם סירבו לטפל אחרים, ומצליח - זה המדד האובייקטיבי לרמתו המקצועית לעומת אחרים.
אגב, מדד נוסף - "תשאל את המרדים". אני לא מבין ברפואת מבוגרים לרבות קרדיוכירורגית ילדים. אבל למרות שיש קרדיוכירורגים כמעט בכל בית חולים לרבות נהריה, חיפה וכו', כל המרדימים אותם אני מכיר גם בחיפה וגם בנהריה המליצו לבצע ניתוחי לב רק באיכילוב. זה גם היה בתקופתו של ד"ר יקירביץ, וגם אחריו.
2. אני לא מציע לסלוח את הרופים הנ"ל על עבירות שלהם - עיסוק בשעות העבודה בדברים הלא קשורים ישירות לתפקידם. אני די מציע לתת להם עונשים כבדים - נזיפה, אולי אפילו נזיפה חמורה. את פרופ' קונסטנטיני אולי לזרוק משורות מפלגת יש עתיד (בתנאי שהוא חבר המפלגה)...
אבל לא להזיק קשות לרפואה ציבורית בארץ ולכל הישראלים מן השורה שלא יצליחו להגיע להם בבתי חולים הפרטיים - ולא לפטר אותם מבתי חולים הציבוריים. הרי מזה ירוויחו רק קולגות המתחרים בהם, ויפסידו כל החולים

דר' רוטמן
22.12.2013, 15:02

היי איליה:
על פי תגובתך אני מבין שאין לך מושג מנוירוכירורגיה ואינך יודע על תוצאות, סיבוכים, תביעות וכדומה.
בלי להעליב (באמת) אני רק מקווה שאתה לא עוסק בין היתר כסוכן תיירות מרפא.

איליה
23.12.2013, 09:12

ד"ר רוטמן:
1. אני אכן לא עוסק בתיירות מרפא בשום צורה - לדעתי זה עיסוק רציני מדי בשביל להתעסק בו בזמני החופשי בלבד אשר גם ככה אין לי כל כך, ובשביל להקדיש לו את כל הזמן שלי - אני יותר מדי אוהב את מה שאני עושה כעת. למרות זאת בעיניי תיירות מרפא זה תחום לגיטימי בהחלט לעסוק בו, לא פחות טוב מביזנסים אחרים.
2. אני אכן לא מבין יותר מדי בכירורגיה בכלל ובנוירוכירורגיה בפרט - של מני שמות ניתוחים, גישות, טכניקות ומכשור -זה בשבילי כמו מכתב סיני. אם זאת את התוצאות וסיבוכים של הניתוחים אני רואה בשטח. לא צריך להבין יותר מדי דווקא בנוירוכירורגיה כדי להבין האם לילד הכל בסדר או לאו (רואים בד"כ הבדל לפני ואחרי) - בשביל זה מספיק לדעת טוב את הרפואה בכלל ורפואת ילדים בפרט. וגם תביעות זה מושג מוכר לי.
עדיין השואת סה"כ סיבוכים ו/או תביעות - זה לא מדד מספק בשבילי. ברור שככל שמומחה רציני יותר אז יקח מקרים מסובחים ומורכבים יותר והם יהוו אחוז גבוה יותר מסה"כ מטופלים אצלו, וברור שבמקרים כאלה שיעור סיבוכים, תביעות ותוצאות לא טובות (=קטלניות) יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במקרים פשוטים יותר.

דר' רוטמן
23.12.2013, 11:32

וואו! איליה, בתור אחד שמודה בעצמו שלא מבין ואין לו קשר עם הנוירוכירורגיה נראה כאילו כל יום ובמקרה אתה נתקל עם מקרים נוירוכירורגים, ובמיוחד ילדים, ואתה בקיא בתוצאות הניתוחיות ודווקא במקרים הכי מסובכים. לא ייאמן! איזה צירוף מקרים!
אני מזכיר לך ש-"רייטינג" אינו ערובה ל-"איכות".

טניה רוזנטל
25.12.2013, 10:09

זה עושה שם רע לרפואה ישראלית בעולם.יצא לי לשמוע לא פעם אחת מטיירים רפואים.שרפואה גרמנית הרבה יותר זולה ואינושית.כנופיה שלמה פורחת סביב צרות של אנשים-חברות לוקחות מעל 100 % של רבח.לדעתי מדינה חייבת לפקח.

אורחת
25.12.2013, 15:41

עושים בושות ופוגעים בציבור כולו.
מאיפה התאווה העזה הזו לכסף? מה חסר להם?
לא עושה להם כבוד כלל! רק בושה!

גרשון
28.12.2013, 23:41

מה שלומך דר רוטמן? אתה מאמין שפרופ ברבש לא ידע שהם רופאיו גובים לעצמם כסף,? בצורת שוחד? היתכן ששלושה רופאים בכירים נתפסים עוברים עבירת שוחד וההנהלה בבי" ח זה לא יודעים מכך? הראיה שהנהלת איכילוב ידעה, זה בגלל המעדה בחופזה שביצע ברבש שהוא כאחראי למחדל, ובכדי להסיר עננה מעל ראשו כאחראי החל בהליכי השעייה של הרופאים הללו

גרשון
29.12.2013, 00:04

חולדאי יטייח בענין ההשעיה הריצה של ברבש להשעותם אינה מורידה ממנו כמנכל אחראי, הוא צריך ראשון להשעות עצמם ולא לשמש כראש לשועלים, כעובד איכילוב חולדאי השעה אותי כשנתיים ימים שהפצתי מתוך דוח ביקורת שערך משרד האוצר על איכילוב בו מצא ליקויים חמורים בפעילותו של איכילוב בראשות ברבש,, נחשדתי שהפצתי מוגעות שכתוב בהם מחדלים באיכילוב ברבש תתפטר , מההשעייה של כשנתיים ימים שהשעה אותי חולדאי עולה שהוא חבירו של ברבש ועוד הם חברים בשתי תנועות ועמותות. אילו הייתי בעל ממון הייתי מגיש תלונה משטרתית נגד חולדאי שניצל את כוח מרותו לפגוע בעובד רק בגלל שהתריע בצורה מכוערת על ליקויים חמורים בפעילותו של איכילוב

אלי
10.02.2014, 16:44

שלום חברים, פרופ' קונסטנטיני מעבר ליכולתו המקצועית, הוא אדם מיוחד , המתייחס למטופליו באופן יוצא דופן. הוא מגלה מסירות וזמין בטלפון ובמייל 24 שעות ביממה. שילוב כזה של אדם ורופא אין עוד בארץ.