• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

רמב"ם: שלושה מינויים חדשים לרופאים בכירים בבית החולים

ד"ר טיאוסנו מונה למנהל היחידה האנדוקרינית לילדים; ד"ר אלמוג למנהלת היחידה לאפידמיולוגיה וד"ר מיכל מקל ליו"ר ועדת ההתמחות

רופא ורופאה בכירים במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה מונו לתפקידי ניהול של יחידות רפואיות ורופאה נוספת מונתה ליו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים.

ד"ר דב טיאוסנו (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר דב טיאוסנו (צילום: פיוטר פליטר)

בית החולים הודיע, כי פרופסור משנה קליני ד"ר דב טיאוסנו מונה למנהל היחידה האנדוקרינית לילדים. ד"ר טיאוסנו הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, והתמחה ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה ילדים ברמב"ם. הוא מכהן כנשיא האגודה הישראלית לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית, וחבר באיגוד האירופי לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית.

פרופסור משנה קליני טיאוסנו זכה בכמה פרסים, ביניהם: פרס הנינג אנדרסן (Henning Andersen Prize) לשנת 2012, מטעם האיגוד האירופי לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית. תחומי מחקריו העיקריים: מנגנוני קלציום ופוספור מטבוליזם.

בנוסף, הודיע בית החולים כי ד"ר רונית אלמוג מונתה למנהלת היחידה המקצועית לאפידמיולוגיה ותיכנס לתפקידה בחודש הבא. ד"ר אלמוג תמשיך גם בתפקידה כמנהלת ה"ביו-בנק" של רמב"ם במסגרת בנק הרקמות הלאומי. ד"ר אלמוג סיימה בהצטיינות את לימודי הרפואה בטכניון ואת לימודיה לתואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטה העברית. שירתה בצה"ל כרופאה בשירות חובה וקבע. מילאה מגוון תפקידים מקצועיים ופיקודיים. התמחתה בבריאות הציבור בבית החולים "כרמל", שם כיהנה כסגנית מנהל המחלקה לרפואת קהילה ולאפידמיולוגיה.

ד"ר רונית אלמוג (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר רונית אלמוג (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר אלמוג משמשת גם כראש המגמה לאפידמיולוגיה וכמרצה בכירה בבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת חיפה, וכיו"ר ועדת הבחינות של איגוד רופאי בריאות הציבור. היא ניהלה את היחידה למחקר במחלקה למדיניות רפואית בהסתדרות הרפואית, והובילה את תהליך ההערכה המדעית של הטכנולוגיות המוצעות לסל התרופות. לד"ר אלמוג פעילות ענפה בחקר האפידמיולוגיה המולקולארית של מחלת הסרטן והיא מעורבת בתכניות לאומיות שונות לבקרת סרטן. היא פירסמה מאמרים בכתבי עת מובילים, והציגה מעבודותיה בכנסים לאומיים ובינלאומיים.

ד"ר מיכל מקל, האחראית ברמב"ם על השירות לכירורגיה אנדוקרינית ועל הטיפול הכירורגי במחלות בלוטת התריס, יותרת התריס והאדרנל, מונתה לתפקיד יו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים היא מחליפה בתפקיד זה את ד"ר איילת רז-פסטר, מנהלת פנימית א'.

ד"ר מיכל מקל (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר מיכל מקל (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר מקל היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון, התמחתה בכירורגיה כללית ברמב"ם, השלימה התמחות-על קלינית ומחקרית בת שנתיים בכירורגיה אנדוקרינית ב-Massachusetts General Hospital ובאוניברסיטת הארוורד בבוסטון - והיתה הראשונה בישראל שקיבלה תואר זה בכירורגיה אנדוקרינית.  ד"ר מקל פירסמה מאמרים רפואיים רבים בנושא התמחותה, והציגה עבודותיה בכינוסים בינלאומיים. כמו כן כתבה פרקים שונים בכירורגיה אנדוקרינית שפורסמו בספרי כירורגיה מקצועיים.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "רמב"ם"
תגובות